Wednesday, June 13, 2012

Feedback-urile cursului din 9 iunie

"Distinsă doamnă Mariana Hudrea,
Cu deosebit respect vă scriu aceste rânduri, impresionată de bogăţia de cunoştinţe pe care ne-aţi împărtăţit-o astăzi.Vă apreciez în primul rând elanul tineresc şi entuziasmul Dumneavoastră,cu care ne-ati condus spre lumea proiectului.Aveţi o experienţă imensă în a scrie şi a coordona proiecte, sunteţi curajoasă,deschisă,receptivă la nou. Prin cursurile prezentate ne-aţi făcut o mai clară viziune asupra ceea ce înseamnă un PDI. Dumneavoastră m-aţi convins de rolul imens al PDI ca instrument de lucru al şcolii, dacă este realizat de către o echipă de proiect şi asumat de întreg personalul angajat al şcolii. Mi-aţi insuflat încrederea şi mi-aţi dovedit că la orice vârstă se poate face treabă dacă se doreşte acest lucru. Cu siguranţă că tot ce am primit astăzi de la dumneavoastră ne ajută în perfecţionarea noastră ca viitori manageri.
Vă mulţumesc din suflet şi vă iubesc, Mioara Moholea."

"Stimata doamna Hudrea,

Pe aceasta cale doresc sa-mi exprim multumirea si aprecierea pentru cursul dumneavoastra de sambata. Fiind foarte bine structurat si prezentat, m-a ajutat in mod deosebit sa-mi clarific multe aspecte referitoare la structura si continutul unui PDI. Eu am intocmit unul in urma cu 5 ani, dar l-am facut dupa un model primit de la o alta unitate, fara sa inteleg la acel moment legatura intre fiecare dintre partile proiectului. Sunt convinsa ca urmatorul PDI va fi mult mai corect si mai realist realizat si aceasta se va datora in mare parte informatiilor si materialului primit de la Domnia Voastra.

Cu multumiri si deosebita consideratie,

Liliana Natalia Birle"

"Interesant ,concis ,util ,placut
in cuvinte putine poti spune multe
Ma bucur ca am participat la cursul dumneavoastra .

Sanatate si multa putere
cu stima
Prof .VIORICA BRISC , COLEGIUL TEHNIC "ANGHEL SALIGNY"

"Buna ziua,
Sunt prof.ing.Teodora PALENCSAR de la Grup Scolar George Baritiu Livada,Satu Mare si in cateva randuri va scriu impresiile mele referitoare la cursul de ieri:
Pana ieri eu nu am stiut de existenta PDI ului ,desi pe parcursul anilor am realizat proiecte axate pe specialitatea mea. Mi-a placut foarte mult cursul de ieri si pot spune ca am avut ocazia sa invat lucruri noi si sa invat cum se poate realiza un Proiect de dezvoltare institutionala a unei unitati .Am sa propun colegilor sa facem un asemenea proiect , stiu ca trebuie realizat in echipa si cere mult timp.Multumesc pentru cursul pe care ni l-ati predat ieri si modul in care ne-ati explicat si cu siguranta voi participa si la alte cursuri sustinute de dumneavoastra. Va doresc numai bine!
Prof.ing.Teodora Palencsar "
"Buna seara, d-na Hudrea, doresc sa va multumesc pentru oportunitatea de a fi avut parte azi , in cadrul cursului Standard manager 2012 , de un formator experimentat care a oferit un curs interactiv foarte bine structurat si documentat. Am avut astfel prilejul de a-mi contura cu exactitate in minte dimensiunile reale ale unui PDI si munca de concepere laborioasa pe care un asemenea plan o presupune.

Ramona Ilies"

1 comment:

  1. Jurnal de impresii
    Mă bucur că, din nou, am avut prilejul de a vă avea ca formator și la unul dintre cursurile care oferă perspective inovatoare celui care dorește să fie manager (și nu numai!).
    Dacă prin cursul absolvit cu puțin timp în urmă” Accesarea proiectelor Comenius – parteneriate educaționale și cursuri de formare în străinătate” mi-ați transmis informații deosebit de utile privind posibilitatea și reușita inițierii unor astfel de proiecte (și oportunitatea participării la anumite cursuri de formare în străinătate), acum, prin acest curs, ați reușit să trasați o imagine completă despre cum poate un PDI să fie bine întocmit și, bineînțeles, eficient (adecvarea la contextul local, caracterul realist, simplitate –dar precizie, flexibilitate, consum optim de resurse etc.).
    Elanul dumneavoastră, entuziasmul, importanța informațiilor transmise, toate reușesc să capteze pe orice cursant, să-l facă activ, indiferent de starea lui inițială. Acest lucru dovedește faptul că sunteți valoroasă atât ca formator, cât și ca om ce transmite spiritual o stare pozitivă (optimistă ) celor din jur.
    Vă mulțumesc pentru tot și abia aștept o nouă provocare, alături de dumneavoastră!

    prof. Adela Borșe
    Școala cu cls I-VIII Satulung

    ReplyDelete

Links:
  • ISJ Maramures
  • CCD Maramures
  • Site Info Project
  • TOEIC Camp
  • Info Project Blog